News

Havana & Ioana Ignat lanseaza “Vivere”

VIVERE-Youtube-THUMBNAIL_preview

Dupa ce a cucerit publicul cu hituri precum “Vita Bella”,“Mon Amour” si “Ecoute”, Havana colaboreaza pentru prima oara cu Ioana Ignat si lanseaza “Vivere”. Piesa compusa de catre Sorin Seniuc, Vanotek si Alexandra Tirtirau este o coproductie Cat Music, Global Records, Media ProMusic si GreenEye Music. In regia lui Roman Burlaca si produs de Loops Production, clipul pune in scena o poveste de dragoste, plina de fantezie, in care imaginile se imbina cu versurile.

“Mi-a placut foarte mult piesa, de la prima ascultare. Havana este o echipa de oameni foarte misto, iar Raul are un timbru foarte frumos si special. Ma bucur ca am facut aceasta colaborare, cred mult in aceasta piesa si imi doresc sa ajunga la urechile cat mai multor oameni”, marturiseste Ioana Ignat.

“Piesa “Vivere” este perfecta pentru vara, are o stare speciala si iti ramane usor in minte, iar vocea Ioanei Ignat concentreaza perfect starea generala. Colaborarea cu ea si echipa a fost una foarte usoara si frumoasa. Ne-am conectat din prima. Filmarea a decurs foarte bine si astept cu nerabdare feedback-ul publicului. Cred foarte, foarte mult in aceasta piesa”, declara Raul Eregep.

Cu peste 42 de milioane de vizualizari adunate pe YouTube, single-ul si clipul “Vita Bella” a cucerit publicul din Romania si a avut impact in tari din Europa precum Franta, Belgia, Luxemburg, Olanda, Rusia, Grecia si Bulgaria. „Que Sera, Sera” este cel de-al doilea single Havana si a fost compus de Vanotek si Sorin de la Crush, doi dintre membrii proiectului, in studiourile Smash Production. In urma cu un an, Raul Eregep a ajuns in finala X Factor si a fost la un pas de a deveni marele castigator. La scurt timp dupa, Raul s-a alaturat proiectului Havana si au lansat “Mon Amour”, primul single in aceasta formula. La sfarsitul anului, Sorin Seniuc, Vanotek si Raul Eregep au lansat “Danza”, un featuring cu Erik & J. Yolo.

Ioana Ignat este actuala revelatie a muzicii romanesti. La nici un an de la lansare, ea a ajuns in topurile muzicale cu piesa “Doar pe a ta” (alaturi de Edward Sanda), care s-a pozitionat pe primele locuri in chart-urile radio, TV, iTunes, Shazam, timp de peste 20 de saptamani in anul 2017. Printre piesele de succes ale artistei se numara “Nu ma uita”, care a adunat peste 35 de milioane de vizualizari pe YouTube si „Nu mai e“. Cea mai recenta colaborare este cea cu Dorian Popa, pentru piesa “Cand lumea e rea”, care are aproape sapte milioane de vizualizari pe YouTube. Pe langa timbrul vocal inconfundabil, Ioana Ignat este si o foarte talentata compozitoare, majoritatea pieselor lansate apartinandu-i. In plus, artista a fost desemnata luna trecuta “Debutul anului”, in cadrul premiilor muzicale Radio Romania, editia a XVI-a.

Ramona Nerra & Dr. Mako lanseaza „...

Ramona Nerra continua colaborarea cu Dr. Mako si lanseaza piesa „Let’s Just Dance”, featuring Kalif. Single-ul este compus de catre artisti, iar de productie s-au

Feli lanseaza piesa „Canta”, un featu...